Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.
Jak zwrócić zakupiony produkt
Pouczenie o odstąpieniu od umowy
Jako Konsument (towar nabywasz w celu niezwiązanym z działalnością gospodarczą lub zawodową) masz prawo do odstąpienia od Umowy bez podawania przyczyny.
Termin do odstąpienia od Umowy wygasa w ciągu 14 dni od dnia, w którym:
Jeśli chcesz skorzystać z Prawa odstąpienia od Umowy powiadom Sklep Forest-Camp.pl o swojej decyzji przesyłając do nas oświadczenie o odstąpieniu od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy.
Kiedy i jak nastąpi zwrot środków?
W przypadku, gdy odstąpisz od Umowy, nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o tym fakcie, zwracamy Ci otrzymaną płatność za towar. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu tych samych sposobów płatności, jakie zostały przez Ciebie użyte w pierwotnej transakcji, chyba, że wyraźnie zgodzisz się na inne rozwiązanie. Jeżeli zamówienie zostało przez Ciebie opłacone przy odbiorze, prosimy o podanie numeru rachunku, na które będziemy mogli zwrócić pieniądze. Dotyczy to tylko sytuacji, w której zamówienie zwracasz do naszego sklepu.
Możemy wstrzymać się z wykonaniem zwrotu do momentu otrzymania produktu lub czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Gdzie przekazać zwracany produkt?
Zwracany produkt należy przesłać na adres naszego sklepu Forest-Camp:
Maximmus
ul. Katowicka 23/11
61-131 Poznań
Uwaga: Prosimy, aby zwracany towar był odpowiednio zabezpieczony, tak, by nie uległ uszkodzeniu w trakcie transportu. Informujemy, że sklep internetowy Forest-Camp.pl nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.
Terminy i koszty
Chcę zareklamować zakupiony produkt, co mam zrobić?
Masz prawo zareklamowania rzeczy wadliwej. Możesz skorzystać albo z gwarancji producenta (o ile taka została udzielona i nie minął okres gwarancyjny) albo z rękojmi (jeżeli towar ma wadę).
W trosce o transparentność procedury reklamacji uprościliśmy ją maksymalnie. Wyślij do nas zgłoszenie zawierające dokładny opis zaistniałego problemu z produktem, w tym jak powstał (info@forest-camp.pl), jeśli załączysz zdjęcia to będą bardzo pomocne w szybszym rozpatrzeniu zaistniałej sytuacji), a my jak najszybciej postaramy się ustosunkować do Twojej reklamacji – jeśli dane uszkodzenie będzie podlegać kryteriom, to poprosimy Cię o wysłanie do nas paczki na podany niżej adres. Wyślij ją na własny koszt za pośrednictwem Paczkomatu InPost lub Poczty Polskiej - priorytet. Jeśli po obejrzeniu produktu dystrybutor / producent potwierdzi zasadność reklamacji zwrócimy Ci koszty wysyłki.
Reklamowany produkt należy przesłać na adres naszego sklepu Forest-Camp:
Maximmus
ul. Katowicka 23/11
61-131 Poznań