wyszukiwanie zaawansowane
1 » Zwroty i reklamacje2

Opinie o produktach

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych na wskazany przeze mnie adres e-mail

 

Zwroty i reklamacje

Jak zwrócić zakupiony produkt

Pouczenie o odstąpieniu od umowy
Jako Konsument (towar nabywasz w celu niezwiązanym z działalnością gospodarczą lub zawodową) masz prawo do odstąpienia od Umowy bez podawania przyczyny.
Termin do odstąpienia od Umowy wygasa w ciągu 14 dni od dnia, w którym:

  • Odebrano zamówienie
  • Osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie weszła w posiadanie produktu
  • Otrzymano ostatnią część zamówienia, jeśli zamówienie było realizowane w częściach

Jeśli chcesz skorzystać z Prawa odstąpienia od Umowy powiadom Sklep Forest-Camp.pl o swojej decyzji przesyłając do nas oświadczenie o odstąpieniu od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy.

Kiedy i jak nastąpi zwrot środków?

W przypadku, gdy odstąpisz od Umowy, nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o tym fakcie, zwracamy Ci otrzymaną płatność za towar. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu tych samych sposobów płatności, jakie zostały przez Ciebie użyte w pierwotnej transakcji, chyba, że wyraźnie zgodzisz się na inne rozwiązanie. Jeżeli zamówienie zostało przez Ciebie opłacone przy odbiorze, prosimy o podanie numeru rachunku, na które będziemy mogli zwrócić pieniądze. Dotyczy to tylko sytuacji, w której zamówienie zwracasz do naszego sklepu.
Możemy wstrzymać się z wykonaniem zwrotu do momentu otrzymania produktu lub czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności, które zdarzenie nastąpi wcześniej.


Gdzie przekazać zwracany produkt?

Zwracany produkt należy przesłać na adres naszego sklepu Forest-Camp:
Maximmus
ul. Katowicka 23/11
61-131 Poznań

Uwaga: Prosimy, aby zwracany towar był odpowiednio zabezpieczony, tak, by nie uległ uszkodzeniu w trakcie transportu. Informujemy, że sklep internetowy Forest-Camp.pl nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.


Terminy i koszty

Zwrotu produktu możesz dokonać zawsze w ciągu 14 dni od momentu zgłoszenia nam decyzji o odstąpieniu od Umowy. Ponosisz jedynie koszt odesłania zwracanego produktu do sklepu. Towar nie może nosić oznak użytkowania a plomby oraz inne zabezpieczenia i metki nie mogą być naruszone.




Chcę zareklamować zakupiony produkt, co mam zrobić?

Masz prawo zareklamowania rzeczy wadliwej. Możesz skorzystać albo z gwarancji producenta (o ile taka została udzielona i nie minął okres gwarancyjny) albo z rękojmi (jeżeli towar ma wadę).

W trosce o transparentność procedury reklamacji uprościliśmy ją maksymalnie. Wyślij do nas zgłoszenie zawierające dokładny opis zaistniałego problemu z produktem, w tym jak powstał (info@forest-camp.pl), jeśli załączysz zdjęcia to będą bardzo pomocne w szybszym rozpatrzeniu zaistniałej sytuacji), a my jak najszybciej postaramy się ustosunkować do Twojej reklamacji – jeśli dane uszkodzenie będzie podlegać kryteriom, to poprosimy Cię o wysłanie do nas paczki na podany niżej adres. Wyślij ją na własny koszt za pośrednictwem Paczkomatu InPost lub Poczty Polskiej - priorytet. Jeśli po obejrzeniu produktu dystrybutor / producent potwierdzi zasadność reklamacji zwrócimy Ci koszty wysyłki.

Reklamowany produkt należy przesłać na adres naszego sklepu Forest-Camp:

Maximmus
ul. Katowicka 23/11
61-131 Poznań


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl